۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

رهایی

تنها راه خلاصی از فکرها و حرفها نوشتن آنهاست.

۷ نظر:

  1. و بعد از نوشتن آنها ریختن آنها در سطل زباله است، و پس از پرشدن سطل زباله، خورد شدن انها توسط دستگاه کاغذ خورد کن است

    پاسخحذف
  2. البته اگه بخوایم دقیق‌تر بگیم، «یکی از راه‌های رهایی»...

    پاسخحذف
  3. مبافقم به شدت و حدت مریم جان

    پاسخحذف
  4. مریم سلام. می گم چرا من هر چی برای عصر جمعه ها کامنت می زارم بعدن می بینم ارسال نشده؟
    اینم امروز گگذاشتم اما باز ظاهرن نرفته. اینجا هم می زارمش برای اخرین داستان:
    خوب بیان شده بود. ابهامش هم کاملن قابل درک بود ولی ابهام کاملن وجود داره و من نمیدونم کسانیکه هم مسیر ما نباشند هم به این روانی قصه را درک می کنند یا نه. شاید یک پیشینه یا مروری برای رفع ابهام نیاز داشته باشه.


    راستی مریم من مدتی بود فکر می کردم اونجا رو تعطیل کردید می دونی چرا؟ چون با فایرفاکس باز می کردم و هیچی نشون نمی داد. الان با اکسپلورر امتحان کردم دیدم هنوز سرجاشه که ! چرا اونوقت؟

    پاسخحذف
  5. تنها راه خلاصی از فکرها نقاشی کردن آن همرام با ضربات محکم بر روی بوم نقاشی است

    پاسخحذف
  6. درسته دوست من.
    اما گاهی هم میشه که وقتی میخوای بنویسی
    مبتلا میشی به بیماری مخ قفله!!!!!!!!!!!!1

    پاسخحذف
  7. البته هر حرفی رو هم نباید نوشت چون به جای رهایی بیشتر آدم رو گرفتار می کنه!

    پاسخحذف