۱۳۹۱ آذر ۲۳, پنجشنبه

کشف جدید

همیشه برام سوال بود که چرا وقتی کسی برای موبایل من پیغام میذاره، تاریخ و شخصی که پیغام گذاشته معلوم نیست. یعنی آخر پیغام، همون خانومی که می گه آیا می خواهید پیام را پاک کنید یا ذخیره اش کنید، نمی گه که این پیام رو کی و چه وقتی گذاشته. امروز که داشتم پیام های موبایلم رو گوش می دادم مثل همیشه فسقلی موبایل رو از دستم گرفت و شروع کرد به فشار دادن دکمه های اون. یکهو دیدم که همون خانومه داره می گه که این پیغام در فلان روز، فلان ساعت توسط فلان شماره گذاشته شده. خلاصه کلام اینکه فسقلی بهم یاد داد که چنین تکنولوژی  برای پیام های موبایل در آمریکا وجود داره!!!!!
البته اولین باری نبود که از فسقلی یک ساله ام چیز یاد می گرفتم، قبلا هم چند تا قابلیت آیپد رو ازش یاد گرفته بودم!!!!

۳ نظر:

  1. نگارش گزاره های واقعی ، ضمن توصیف احساس نویسنده ، بیانگر موضوعات جالب و حاوی مطالب خواندنی و نغز هم خواهد بود . کشف جدید متنی زیبا و خواندنی است و بیانگر کنجکاوی و هوشمندی فسقلی های این دور و زمانه است . بویژه اگر بهره ژنتیک فسقلی از نظر IQ ,EQ به لطف خدا خوب باشد . موفق باشی

    پاسخحذف
  2. Khoda ro shokr, hameye shavahed bar in ast ke inshallah hushe fesgheli be khaleash rafte ast va mitavanad be pedarmadare khod az har lahazi komak konad enshallaah:))))))))

    پاسخحذف
  3. این فسقلی مصداق واقعی‌ فلفل نبین چه ریزه هست. ماشا الله به این همه هوش و استعداد!

    پاسخحذف