۱۳۸۷ آذر ۴, دوشنبه

در احوالات یک TA

روز‌های اول ترم، بعنوان یک TA وظیفه شناس و دلسوز، از اینکه دانشجویان از روی حل المسائل تمرینهایشان را حل می کردند و درس را یاد نمی گرفتند، غصه می خوردم و تمام تلاشم را می‌کردم که مطالب را به آنها یاد بدهم و مجبورشان کنم که خودشان تمرینها را حل کنند.
ولی‌ در این روزها که نزدیک آخر ترم هست، هزار بار به جون دانشجویان متقلب دعا می‌کنم، خدا عمرشان دهاد که کار صحیح کردن تمرینها را راحت کردند. نمی دانید چه لذتی دارد وقتی‌ در کمتر از ده ثانیه تمرینهای هر کدام را نمره می دهم! در عرضه یک ساعت یک سری تمرین برای یک کلاس شصت و هفت نفری را تمام کردم.
هنوز یک سری تمرین دیگر، یک سری کوییز و یک سری امتحان روی میز به من چشمک می زنند که صحیحشان کنم ...

۳ نظر:

  1. "چه لذتی دارد وقتی‌ در کمتر از ده ثانیه تمرینهای هر کدام را نمره می دهم! در عرضه یک ساعت یک سری تمرین برای یک کلاس شصت و هفت نفری را تمام کردم."


    ... و چه لذتی دارد در کمتر از ده ثانیه - در میانه تصحیح کردن برگه ها- وبلاگ را به روز کردن(*) ...


    .................
    (*)... و وبلاگ را به روز کردن یعنی افزودن آخرین کارهای بسیار روزمره به وبلاگ که این خود زندگی است.

    پاسخحذف
  2. سلام،
    شما احتمال نمیدید یکی از اون بخت برگشته هایی که برگه هاشون رو ظرف 10 ثانیه تصحیح می کنید فارسی بلد باشه؟؟

    پاسخحذف
  3. نقل به مضمون از یک TA دیگه در دانشکده خودتون:

    این آقای TA میگفت که یه بنده خدا تو کلاسی که ورقه هاش را صحیح میکنه، نمره های تمرینهاش را همیشه نمره کامل میگیره ولی نمره امتحانش خیلی پایینه و درس را بلد نیست. از قرار معلوم تمرین سری آخر سه تا سوال بوده و دانشجوی مذکور 5 تا سوال را حل کرده و تحویل داده. از اونجاییکه که TA مربوطه سرش درد میکنه واسه کشف حقایق، پس از کلی تحقیق، کاشف به عمل اومده که سال پیش تمرین سری آخر 5 تا سوال بوده.

    پاسخحذف