۱۳۸۷ مرداد ۷, دوشنبه

ماجراهای مریم و استاد خوشحالش (۲)

تا آنجایی که من میدانم، معنی‌ "reschedule" این هست که دوباره برنامه ریزی کنیم و یه وقت دیگری رو برای "meeting" تعیین کنیم. من از چهار شنبه منتظر ایمیل استاد هستم که "meeting" را "reschedule" کنند، هنوز امیلی‌ نگرفتم. فکر کنم در قاموس استاد من "reschedule" یعنی "cancel" . و این بدین معنی‌ هست که استاد جواب ایمیل من را نخواهد داد و تا چهارشنبهٔ دیگر "meeting" بی‌ "meeting".
اینها را اینجا مینویسم که دفعه بعد به یک لبخند استاد فریب نخورم و باز همه چیز را فراموش نکنم! اینبار باید جدی با او صحبت کنم. ولی‌ خیلی‌ سخته که دانشجو به استادش وظایفش را گوش زد کند.

۲ نظر:

  1. نه سخته نه زشت. دانشجوها گوشزد نکنن، کی بکنه؟

    پاسخحذف
  2. ey,baba,ma ham ye ostadi dashtim faghat dar 10 jalase kole mashin1 ro bast va be surate khgeili majlesi sambal karde,hala ham az ma delkhore ke chera nomreha paiin bude,nonor
    ostadam,ostadaye ghadim
    guya bayad khareje uni ba ostadet gharar bezari,chon uni ke peidash nemishe;-)

    پاسخحذف